Професійно-теоретична підготовка

  Система професійно-технічної освіти займає важливе місце між середньою і вищою освітою. Вона має специфічне завдання – готувати висококваліфікованих робітників для усіх галузей економіки.

  Зміст професійно-технічної освіти обумовлюється вимогами до рівня кваліфікації робітничих кадрів на певному етапі розвитку суспільства і визначається державними стандартами професійно-технічної освіти. Стандарт містить вимоги до змісту професійно-технічної освіти, освітнього рівня вступників, рівня кваліфікації випускника, а також вимоги до обов’язкових засобів навчання.

Заступник директора
з навчально-виробничої роботи Писаревська Г.М.
   Професійно-теоретична підготовка забезпечується шляхом вивчення спеціальних технологій, які є джерелом навчальної інформації для оволодіння певною професією. Учні отримують відомості про дану галузь виробництва і перспективи її розвитку; принципи дії і найбільш ефективні способи використання сучасної техніки; про механізацію й автоматизацію виробництва; сучасні технологічні процеси і найбільш ефективні методи і прийоми виконання виробничих операцій на рівні новітніх технологій; про основи культури праці і т. д.

Статті

Використання блогів у навчальному процесі Чернівецького ВПУ радіоелектроніки

19.11.2015

Сьогодні, 19 листопада, викладачі та майстри виробничого навчання Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки черговий раз зібралися в методичному кабінеті, щоб перейняти досвід колег, поділитися власними педагогічними родзинками активного впровадження в навчальний процес блогів. Робота розпочалась ще минулого навчального року, коли в червні, з ініціативи заступника директора з навчально-виробничої роботи Писаревської Г.М., в училищі проведено навчально-практичний [...]

Поетапні атестації: одержуємо кваліфікаційні розряди

27.09.2015

Хоча навчальний рік  нещодавно розпочався і першокурсники тільки опановують ази обраної професії, учні другого курсу вже отримують кваліфікаційні розряди. У вересні 2015 в Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки пройшли поетапні атестації в групах №13 з професії «Слюсар-електромонтажник», №17 з професії «Оператор комп’ютерного набору», №1 з професії «Касир (на підприємстві, в установі, організації)». Учні пройшли виробничу [...]

Педагогічна рада — дійсно радимось, а не «засідаємо»

31.03.2015

Реалізація нових підходів до навчально-виробничого процесу в Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки та визначення в ньому місця особистості починається із внесення відповідних змін до управлінської діяльності, яка має забезпечити безперервне професійне та особистісне зростання педагогічних працівників та учнів, стабільність і комфорт у закладі, адаптацію до умов, що постійно змінюються, визначення місця навчального закладу в цих [...]