Професійно-практична підготовка

    

  Старший майстер Коваш А.В.         Виробниче навчання – важлива складова частина професійно-практичної підготовки учнів. Основна форма організації процесу виробничого навчання є уроки в майстернях училища та на підприємствах.            

          Виробниче навчання проводиться на підставі затверджених навчальних планів і програм. В училищі працюють 9 профільних навчально-виробничих майстерень, на базі яких учні отримують необхідні знання, уміння та навички з обраної професії.

        Виробнича практика проводиться з метою вдосконалення набутих знань, практичних навичок для досягнення встановленого рівня кваліфікації відповідно до державних стандартів. Проводиться співпраця з роботодавцями щодо надання допомоги в оновленні матеріально-технічної бази професій, надання на підприємствах учням робочих місць, які обладнані сучасним устаткуванням та відповідають вимогам сучасного дизайну.

Статті

Відкритий урок Озарчук Н.В. та Дудніка О.Л.

15.03.2018

   У Чернівецькому ВПУ радіоелектроніки згідно плану роботи методичної комісії електротехнічних дисциплін у березні було проведено відкритий урок з виробничого навчання з професії «Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування» майстрами виробничого навчання Озарчук Наталією Вікторівною та Дудніком Олександром Леонідовичом.    Тема відкритого уроку – «Монтаж відкритих електропроводок», його методична мета: активізація знань учнів за допомогою різних методів [...]

На допомогу майстрам виробничого навчання

02.02.2018

Дані рекомендації дають роз’яснення щодо питань планування, організації та проведення виробничої практики учнів у сучасних умовах, а також   порядок проведення Державної кваліфікаційної атестації (або поетапної атестації при продовженні навчання).  ПАМ’ЯТКА для майстрів в/н щодо підготовки документації на виробничу практику або В/Н на підприємствах міста та області. № з/п Назва документів, зміст заходів Термін виконання 1. [...]

Допомога молодому майстру у його професійному становленні

15.01.2018

До системи профтехосвіти щорічно приходять нові майстри, які не мають спеціальної педагогічної освіти і досвіду навчально-виховної роботи. Часто це кваліфіковані робітники підприємств, випускники інститутів, коледжів, а дуже часто і кращі випускники своїх же училищ. Як правило, більшість із них добре підготовлені теоретично, а от досвід практичної роботи відсутній. Для успішної роботи майстру виробничого навчання необхідні [...]