Новини

Урок в рамках проекту «АКТИВНА МОЛОДЬ НА РИНКУ ПРАЦІ – підвищення якості професійного та підприємницького навчання в українських навчальних закладах з використанням методів моделювання»

09.03.2017

Проект «Активна молодь на ринку праці – підвищення якості професійного та підприємницького навчання в українських навчальних закладах з використанням методів імітаційного моделювання», організований в рамках програми «Польська допомога  задля розвитку 2016» Міністерства закордонних Справ Республіка Польща.

Метою даного проекту є підвищення якості професійної та бізнес освіти з використанням інноваційних методів навчання,  розробка механізмів співпраці між адміністрацією, професійно-технічними навчальними закладами та роботодавцями, адаптація до потреб ринку праці та економіки регіону. Це дозволить розширити можливості майбутньої зайнятості учнівської молоді та забезпечити економічний розвиток регіонів Західної України. Від Чернівецької області бере участь у проекті заступник директора з навчально-виробничої роботи Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки Писаревська Г.М.

06.03.2017 р. був проведений урок «Використання веб-квестів та е-портфоліо на уроках технологій комп’ютерної обробки інформації», який тривав три години. На уроці учні групи №16, що здобувають професію «Оператор комп’ютерного набору, фотограф (фотороботи), секретар керівника (організації, підприємства установи» активно та результативно працювали. Щоб подолати несміливість, зменшити напругу, спонукати до активності була запропонована вправа «Розрекламуй себе», учні розповіли про свої хороші якості, поділилися своїми вміннями, про які вони раніше не розповідали, та планами на майбутнє. Щоб учні вміли ефективно управляти своїм часом та дотримуватись термінів у професійній діяльності обговорили правила планування. Заповнивши анкету «Злодії часу» учні вияснили на що в них найбільше витрачається час і спланували спосіб боротьби зі «злодіями часу». Наступним завданням уроку було обговорення переваг та недоліків основних форматів графічних файлів. Об’єднавшись у 4  групи виконали вправу «Карусель», кожна група записала переваги та недоліки одного із форматів та обмінялися по колу роботами для доповнення. Захист роботи робила основна група. Далі перейшли до  веб-квесту «Використання фільтрів у PhotoShop». Кожна група отримала завдання та почала пошук інформації в мережі Інтернет за запропонованими викладачем джерелами. Захист робіт виконали у вигляді презентації. На закріплення прийняли участь в симуляційній грі. Для гри було створено два поліграфічні підприємства, на які прийшли замовники – власники приватних підприємств. Працівники підприємства запропонували їм свої послуги і виконали завдання (створення рекламної назви підприємства із застосуванням фільтрів до текстових надписів). На завершення обговорили використання е-портфоліо для накопичення всіх створених самостійно «об’єктів» (тексти, зображення, презентації, тощо), щоб оцінити свій прогрес у навчанні та використовувати здобуті знання і навички  у даний час і в майбутньому.

Фотозвіт з уроку.