Загальноосвітня підготовка

       Загальноосвітня підготовка є обов’язковим підґрунтям для здобуття фахових знань. Динамічні зміни життя, оновлення інформації та колосальні темпи її нагромадження вимагають від сучасної молодої людини вміння гнучко та оперативно адаптуватися.      Навчальними програмами кожного загальноосвітнього предмету обов’язково передбачається не просто отримати суму знань, умінь та навичок, а й сформувати компетенції,  навчити застосовувати здобуті знання у практичних ситуаціях, при пошуку шляхів інтеграції до соціокультурного та природного середовища.       Саме над досягненням цієї мети і працюють викладачі загальноосвітньої підготовки Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки.

Статті

Гідність у дії!

22.11.2018

Тепер ви – справжня людська генерація, яка творитиме новий образ цієї планети. Далай Лама Як стати гідною людиною? Що зробити, щоб заслужено отримувати повагу інших і ставитися до себе точно так само? На такі запитання намагалися знайти відповідь учні 14 групи Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки 21 листопада – у Всесвітній День Гідності. Цьогоріч освітній заклад з [...]

Участь у Міжнародній природознавчій грі «Геліантус»

18.11.2018

15 листопада 2018 року учні І, ІІ, ІІІ курсів Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки взяли участь у Міжнародній природознавчій грі «Геліантус», де мали можливість проявити свої здібності та ерудицію у природничо-математичному напрямку. Учасники перевіряли свої знання з 4 навчальних дисциплін: фізики, хімії, географії та біології. Пакети з тестовими завданнями були відкриті безпосередньо перед початком їх [...]

Предметний тиждень з історії

16.11.2018

Згідно з річним планом роботи на 2018-2019 навчальний рік у Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки з  29.10.2018р. по  02.11.2018р. проходив предметний тиждень історії. Впродовж тижня пройшло чимало цікавих та змістовних заходів, проведених на високому методичному рівні. Детальніше. Висока ефективність предметного тижня історії залежить в першу чергу від досвіду та майстерності Любові Іванівни, її вміння керувати діяльністю учнів, [...]