Загальноосвітня підготовка

       Загальноосвітня підготовка є обов’язковим підґрунтям для здобуття фахових знань. Динамічні зміни життя, оновлення інформації та колосальні темпи її нагромадження вимагають від сучасної молодої людини вміння гнучко та оперативно адаптуватися.      Навчальними програмами кожного загальноосвітнього предмету обов’язково передбачається не просто отримати суму знань, умінь та навичок, а й сформувати компетенції,  навчити застосовувати здобуті знання у практичних ситуаціях, при пошуку шляхів інтеграції до соціокультурного та природного середовища.       Саме над досягненням цієї мети і працюють викладачі загальноосвітньої підготовки Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки.

Статті

Літературна гра «Т.Г.Шевченко – геній минулого і сьогодення»

18.03.2016

Є імена, що увібрали в себе душу народу, стали часткою його життя. Саме таким для українців є ім’я Тараса Григоровича Шевченка,  славетного і  величного митця. Минуло багато років з дня народження Т.Г. Шевченка – славного сина українського народу, але й сьогодні, як живий, говорить він із своїми нащадками. Його слово живе між нами, гнівне і [...]

Результати олімпіад із загальноосвітніх дисциплін

17.12.2015

Протягом листопаду-грудня 2015 р. в училищі проводився І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з 16 загальноосвітніх дисциплін: математики, української мови і літератури, англійської та німецької мов, фізики, географії, історії України, правознавства, зарубіжна література, хімії, інформатики, біології, екології, астрономії, інформаційні технології, економіка. В училищних олімпіадах із базових дисциплін взяли участь 266 учнів груп СПТУ, з них: учнів [...]

Участь у грі «Геліантус»

11.12.2015

10 грудня учні Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки прийняли участь у VІ Міжнародній природознавчій грі «Геліантус», де мали можливість проявити свої здібності та ерудицію у природничо-математичному напрямку. Учасники мали змогу перевірити свої знання з 4 навчальних дисциплін: фізики, хімії, географії та біології. До їхньої уваги було запропоновано завдання з таких тем, як зір, нюх, смак та [...]