Навчання медіаграмотності

12.10.2021 р. у Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки здобувачі освітніх послуг групи №21, що навчаються за спеціальністю “Телекомунікації та радіотехніка” разом з викладачем Halyna Pysarevska опановували нові тренди дезінформації, особливості функціонування медіа та види маніпуляцій в них, розглянули правила верифікації інформації. У закладі освіти медіаграмотність пронизує всі навчальні предмети. Адже бути медіаграмотним означає не тільки вміти користуватися інформаційно-комунікативною технікою, а й виражати себе та спілкуватися за допомогою медіазасобів, успішно здобувати необхідну інформацію, свідомо сприймати й критично тлумачити інформацію, отриману з різних медіа, відділяти реальність від її віртуальної симуляції, тобто розуміти реальність, сконструйовану медіаджерелами, осмислювати владні стосунки, міфи й типи контролю, які вони культивують.

Безсумнівно, у потоці різних конкурсів, які пропонуються студентській молоді, необхідно надавати перевагу тим, які максимально можуть розкрити творчий потенціал учнів. Цьогоріч кафедра української мови Інституту філології Київського університету ім.Бориса Грінченка проводила Всеукраїнський конкурс проєктів «Українська мова в об’єктиві». Його мета – піднесення престижу української мови серед старшокласників та студентів, виховання у молодого покоління українців поваги […]

Програмою EU4Skills в рамках реалізації Програми Європейського Союзу «EU4Skills: Кращі навички для сучасної України» проведено конкурсний відбір пілотних закладів П(ПТ)О, які візьмуть участь в реалізації мікропроєктів, пов’язаних з впровадженням компетентнісного підходу у закладах П(ПТ)О. За інформацією експертів Програми EU4Skills для впровадження компетентнісного підходу до навчання у закладі освіти від Чернівецької області обрано Чернівецьке вище професійне […]

З метою популяризації професій та відповідно до заходів в рамках Всеукраїнського тижня професійно (професійно-технічної) освіти, 24 листопада 2021 року, відбулася зустріч із 9-ти класниками ліцею №20 з метою профорієнтації. Під час зустрічі практичний психолог в тренінговій формі познайомилася з учнями та розповіла про професії, які можна отримати в Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки. На зустрічі […]