Підвищення рівня цифрових компетентностей педагогів

Педагогічні працівники Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки пройшли онлайн-навчання для педагогічних працівників та керівництва серед 20 закладів ПТО – учасників проєкту з Вінницької, Запорізької, Львівської, Миколаївської, Полтавської, Рівненської та Чернівецької областей, що проводилися проєктом “EU4Skills: кращі навички для сучасної України”.

27 педагогів пройшли підвищення кваліфікації за тренінговою програмою для педагогічних працівників «Підвищення рівня цифрових компетентностей» обсягом 12 годин та отримали сертифікати у Навчально-методичному центрі професійно-технічної освіти у Чернівецькій області.

Команда Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки та ГО «Український професійний розвиток» оголошує набір учасників та учасниць на короткострокові професійні навчальні курси. Чернівецьке вище професійне училище радіоелектроніки  було обрано одним із партнерів проєкту «Навчання заради змін» за результатами відкритого конкурсу. Команда нашого закладу організує та проведе навчання для  жінок та чоловіків, які хочуть опанувати фах електромонтера […]

26 березня здобувачі освіти Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки разом з вихователем Катериною Яковишиною відвідали МКУ «Резиденція молоді». Взяли участь у заході, що проводився в межах проєкту «МолодьТут» за напрямом роботи “Психосоціальна підтримка в молодіжному центрі” для молоді та батьків з елементами арттерапії. Метою заходу є покращення психологічного стану підлітків та налагодження стосунків дітей з […]

25 березня 2024 р. у Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки відбулося засідання педагогічної ради “Медіаосвіта як чинник модернізації повної загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти” Члени педради розглянули питання: 1. Стан викладання предметів “Історія України” та «Всесвітня історія». 2. Підсумки І етапу реалізації Концепції розвитку закладу освіти на основі компетентнісного підходу. 3. Стан викладання предмету […]