Дистанційний урок: інтерактивна виставка «[Не] Дитячі історії»

Сучасний компетентнісний урок української мови чи літератури покликаний формувати думку про суспільну значимість мови, особистості, родини, нації. Проєктуючи дистанційний урок, шукаючи методи, засоби, форму, намагаєшся створити умови так, щоб донести основний меседж до студента: сьогодні українська мова та література використовується практично в усіх сферах діяльності людини. Саме ця дисципліна ставить на перші місця зміну поглядів людини на світ та її місце в ньому. Щодо поглядів людини на світ, то саме сьогодні намагалися з учнями груп №13 та №14 Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки заглибитися у світ своїх однолітків – в історії молодих людей під час Другої світової війни та Голокосту. За допомогою інтерактивної виставки «[Не] Дитячі історії», створеної Українським центром вивчення історії Голокосту у співпраці з транснаціональним проєктом «Вчимося пам’ятати» єврейської громади Дюссельдорфа та освітньою платформою Stories that Move за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини, учні мали унікальну можливість ознайомитися з історіями 11 дітей та підлітків, які мешкали переважно на території України і у чиї життя увірвалася Друга світова війна. Детально ознайомилися з історією 17-річної чернівчанки Зельми Меербаум-Айзінґер – буковинської Анни Франк, яка залишила після себе неймовірний світ поезії, що складається з 52 власних віршів та 5 перекладів з французької, ідишу та румунської мов. Альбом, на обкладинці якого були зображені квіти, зміг вберегти світлу пам’ять талановитої Зельми. Один із її останніх творів має лише одну строфу: Трагічне Це найстрашніше – сліпо віддаватись і бачити, що зайва ти. Вже ні на що не сподіватись, як дим у безвість відійти. 23.12.1941Червоним олівцем нашвидкуруч дописано: «Я не мала часу закінчити. Шкода, що ти не захотів зі мною попрощатися. Всього найкращого. Зельма». «Дистанційний урок пройшов досить швидко, але сподіваюся, що недаремно. Кожен з педагогів нашого освітнього закладу намагається докладати максимально зусиль для того, щоб виховувати відповідальне, свідоме покоління, незважаючи на те, який це навчальний предмет, адже історія життя вивчає минуле й направлена на сьогодення і майбутнє. Щиро вдячна Українському центру вивчення історії Голокосту за те, що маємо можливість попрацювати з інтерактивною версією виставки, а також завантажити й організувати помічника для роботи відповідно до порад розробників і перших користувачів виставки», – відзначила Юлія Філіп, викладачка української мови та літератури ЧВПУР.

Викладачі Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки Лакуста Дмитро Васильович та Флорескул Валентин Любомирович успішно завершили навчальну програму EIT Deep Tech Talent Initiative та отримали сертифікати. EIT Deep Tech Talent Initiative поєднує базові концепції штучного інтелекту та програмування з елементами підприємництва та управління проектами, щоб спрямувати студентів на розробку інноваційних ідей.AI for Youth – це європейський […]

Дякуємо ГО «Український професійний розвиток» за плідну співпрацю та сподіваємося на нові проєкти. Упродовж лютого-листопада 2024 року ГО «Український професійний розвиток» впроваджувала проєкт “Навчання заради змін: короткострокові професійні навчальні курси для дорослих”. Чернівецьке вище професійне училище радіоелектроніки за результатами відкритого конкурсу стало партнером ГО «Український професійний розвиток» і навесні цього року розпочало безоплатне навчання для […]

19 грудня 2024 року в Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки провели зустріч науково-педагогічних співробітників кафедри радіотехніки та інформаційної безпеки Навчально-наукового інституту фізико-технічних та комп’ютерних наук ЧНУ з керівництвом, викладачами та здобувачами освітніх послуг, що навчаються за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка. Під час зустрічі асистенти кафедри, к.т.н. Григорій Косован та Микола Сорокатий презентували особливості […]