Продовжуються заходи ГЛОБАЛЬНОГО ТИЖНЯ МЕДІА ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ GLOBAL MEDIA AND INFORMATION LITERACY (MIL) WEEK.
Здобувачі освітніх послуг дізнаються, як влаштований інформаційний простір, і де саме найчастіше водяться фейки. Розбираються, чому наш мозок ведеться на хибні повідомлення, і як розпізнати, коли тобою маніпулюють. Вивчають правила, як перевірити достовірність повідомлення, і на що варто звернути увагу перед тим, як поширювати інформацію далі.
Здобувачі освітніх послуг беруть участь в флешмобі від Фільтра, перевіряють рівень своїх знань та дізнаються як споживати максимально чисту інформацію.
Педагоги та здобувачі освітніх послуг Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки перевірили свою медіаграмотність та пройшли Національний тест з медіграмотності і дізналися, чи легко їх схопити на гачок маніпуляцій чи пропаганди.