ІІ місце в обласному конкурсі відеороликів “Жнива розпачу”

25.11.2022 р., у переддень вшанування 90-х роковин Голодомору в будинку з левами відбулась презентація кращих відеорепортажів учнівської та студентської молоді. Відеороботи розроблено в рамках обласного конкурсу «Жнива розпачу – голод крізь віки або історія повторюється», на який подано 40 заявок з репортажами. У відеоматеріалах молодь Буковини відобразила трагедію минулого та сьогодення, яку спричиняє один і той самий ворог – росія.
Нагороди вручила Оксана Сакрієр, директорка Департаменту освіти і науки Чернівецької ОВА.

За результатами конкурсу серед переможців відзначено роботу училища.
▪️ІІ місце – Гнатюк Олександра Юріївна, здобувачка освіти Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки.
Пам’ятаємо. Єднаємося. Переможемо!

Здобувачі освіти груп №9,13,14 та викладачі Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки взяли активну участь у національному технічному вебінарі на тему “Охолоджуючі рідини”, організованому компанією Ferdinand Bilstein Україна та організаторами конкурсу SMJ 2025 UA. Вебінар надав учасникам глибокі знання про сучасні охолоджуючі рідини, їхні властивості, характеристики та застосування. Експерт компанії Ferdinand Bilstein поділилися цінною інформацією, яка […]

11 березня 2025 року на спортивній базі Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки відбулися захоплюючі ХVІ обласні Спортивні ігри з волейболу серед учнівської та студентської молоді (юнаки)! У напруженій боротьбі за звання найкращих зійшлися команди з різних закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Ми стали свідками неймовірних матчів, де кожен учасник продемонстрував свою майстерність, командний дух та жагу […]

Фахові молодші бакалаври групи №23 з викладачем Омеляном БРАНДЕСОМ поринули у світ магнітних матеріалів, досліджуючи петлі гістерезису трансформаторів. Тема уроку: Дослідження магнітних характеристик магнітопроводу понижуючого трансформатора напруги осцилографічним методом «петлі гістерезису». Тип уроку: Лекція в поєднані з тестовою формою закріплення і самооцінки здобутих знань, а також опрацювання допущенних помилок з допомогою відповідних консультацій. Мета уроку: […]