Онлайн-тренінг «Ефективні комунікації та менеджмент конфліктів»

09.12.2022 працівники Центру кар’єри Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки взяли участь у онлайн-тренінгу «Ефективні комунікації та менеджмент конфліктів». Тренінг проведено у рамках реалізації субпроєкту «Підтримка кар’єрного консультування закладами професійної (професійно-технічної) освіти» за підтримки програми Європейського Союзу «EU4Skills: Кращі навички для сучасної України».

Мета тренінгу – сформувати навички ефективної комунікації. До участі у тренінгу були запрошені фахівці, відповідальні за роботу центрів кар’єри, заступники директорів, до обов’язків яких входить проведення відповідної роботи, інші педагогічні працівники, залучені до роботи центрів кар’єри, визначених закладів професійної (професійно-технічної) освіти.

Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Положення про атестацію педагогічних працівників затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 09 вересня 2022 року № 805 (у редакції Наказу Міністерства освіти і науки України 10 вересня 2024 р. N1277) (далі – Положення) ДО 20 ГРУДНЯ керівник закладу освіти надає атестаційній комісії уточнені списки педагогічних працівників, які […]

10 грудня 2025 року відповідно до плану НМЦ ПТО у Чернівецькій області на 2025 рік з метою забезпечення якісної організації навчально-виробничого процесу у закладах професійної освіти в онлайн-режимі відбулося обласне секційне засідання заступників директорів з навчально-виробничої роботи, старших майстрів, голів обласних методичних секцій з професійної підготовки закладів професійної освіти Чернівецької області на тему «Освітні кейси […]

09 грудня 2025 року у Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки відбулася важлива подія:студенти, які навчаються за електротехнічними професіями, склали іспит на групу допуску з електробезпеки. Група електробезпеки — це ключовий показник фахового рівня, що є індивідуальним дозволом для проведення робіт з обслуговування електроустановок. На ІІ групу допуску виконували тести студенти груп №1, №2, №13. На […]