Попри виклики, спричинені повномасштабним вторгненням в Україну, система професійної (професійно-технічної) освіти ЗП(ПТ)О продовжує створювати сучасну освітню інфраструктуру, долаючи нові виклики. Нещодавно Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійної освіти НАПН України та Лабораторія зарубіжних систем професійної освіти і навчання провели Всеукраїнський науково-практичний вебінар «Державно-приватне партнерство у розвитку професійної освіти: вітчизняний і зарубіжний досвід».
Вебінар організовано в рамках роботи ХVІІ Всеукраїнської звітної науково-практичної конференції Інституту професійної освіти «Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання» за результатами виконання наукового дослідження «Тенденції розвитку державно-приватного партнерства у сфері професійної (професійно-технічної) освіти» (0122U000539).
Робоча програма фокусувалася на результативності та досягнення цілей в окресленому проблемному питанні. Зокрема, до участі долучилася Юлія Філіп викладачка української мови та літератури Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки, яка у співавторстві виступила на тему «Актуальність і практика використання методики предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) у полікультурному середовищі чернівецької області».
Робота вебінару була насичена новими ідеями та найкращими практиками зарубіжного досвіду в системі професійної (професійно-технічної) освіти.