Компетентнісно орієнтований підхід до викладання дисциплін

04.10.2023 р, педагоги Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки зібралися на базі STEM-кабінету, щоб обговорити питання підвищення якості та результативності сучасного уроку через компетентнісно орієнтований підхід викладання дисциплін.

У закладі освіти реалізовується Концепція розвитку Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки на основі компетентнісного підходу.

На першому етапі вже проведено аналіз наукових та науково-практичних педагогічних літературних джерел із питань моделювання та впровадження компетентнісного підходу і системи STEM-освіти з метою побудови спільного для всіх учасників експерименту кластеру знань; відкрито STEM-кабінет; педагогічний колектив ознайомлено з особливостями впровадження STEM-освітніх інновацій у навчально-виховному процесі закладу освіти; здійснюється підготовка усіх педагогів закладу до впровадження компетентнісного підходу до навчання і викладання; оновлюється зміст навчальних дисциплін та практичної підготовки здобувачів освітніх послуг з урахуванням впровадження загальноучилищного підходу для забезпечення компетентнісного навчання і викладання, розвитку ключових та професійних компетентностей.

Галина Писаревська, заступниця директора з навчально-виробничої роботи запропонувала ще раз нагадати терміни компетентність, компетентнісний підхід, на чому він ґрунтується та як реалізовується. Зупинилися на реалізації компетентнісного підходу через STEM, STEАM, Е-STEM, STREAM освіту.

Своїм досвідом впровадження елементів STEM-освіти на уроках фізики і астрономії поділився викладач Анатолій Грицюк. Також розповів про плани реалізації STEM-проєктів.

Викладачка української мови та літератури Оксана Проданчук продемонструвала оновлений зміст навчальної дисципліни “Українська мова за професійним спрямуванням” для підготовки фахових молодших бакалаврів за спеціальностями “Електронні комунікації та радіотехніка” та “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” з урахуванням впровадження компетентнісного навчання і викладання, розвитку ключових та професійних компетентностей. Оксана Миколаївна навела багато цікавих прикладів застосування компетентнісного підходу до викладання гуманітарних дисциплін.

Під час обговорення педагоги продемонстрували готовність до створення сучасного освітнього середовища, що стимулюватиме вивільненню креативного потенціалу як здобувачів освітніх послуг, так і педагогів.

🔥 У Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки відбулася подія, що стирає межі між минулим і сучасністю, між реальністю і віртуальним світом! Ми поринули у світ доповненої та віртуальної реальності під час XR-виставки «Чорнобиль у війні». Це не просто експозиція — це інтерактивна подорож у серце Зони відчуження! Що зробило цю виставку унікальною?✨ Технології майбутнього: Завдяки […]

📢 Студенти Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки знають відповідь! 🧠Друзі, у світі високих технологій та безкінечного інформаційного потоку інформаційна гігієна — це наша нова суперсила! 💪 Саме тому студенти нашого Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки активно долучилися до проходження тесту з медіаграмотності! Ми переконані: Перевірка джерел Розпізнавання маніпуляцій Цифрова безпека …це не просто модні терміни, […]

29 жовтня 2025 року класний керівник Ірина Урбанська провела важливу виховну справу зі студентами групи №12, присвячену попередженню вербування неповнолітніх, вчинення ними диверсій та протиправної діяльності, що становить загрозу як для країни, так і для їхнього життя. 🔍 Здобувачі освіти переглянули тематичне відео та активно обговорили, як не стати жертвою маніпуляцій і зберегти власну безпеку. […]