У рамках програми EU4Skills міжнародні партнери передали генератори закладам профтехосвіти Чернівецької області

З початком неспровокованої війни росії проти України проєкт EU4Skills не втратив своєї актуальності. Адже, зважаючи на усі руйнації, які залишає після себе росія, невдовзі потреба у кваліфікованих робітничих кадрах стане дуже гострою. Тому Європейський Союз продовжує докладати усіх зусиль, щоб модернізувати інфраструктуру системи професійно-технічної освіти та забезпечити її стабільний розвиток в довгостроковій перспективі.

Підтримка професійно-технічної освіти є особливо важливою, адже попит на висококваліфікованих фахівців продовжує зростати, особливо в умовах війни. Тому, організація стабільного освітнього процесу під час можливих відключень електроенергії – це ще один виклик для закладів освіти регіону. 

Генератори придбані у рамках програми ЄС “EU4Skills: Кращі навички для сучасної України”, European Commission та в межах взаємодії з Міністерством освіти і науки України.

Чернівецьке вище професійне училище радіоелектроніки та ще 10 закладів професійної (професійно-технічної) освіти Чернівецької області отримали генератори потужністю по 7 кВт. Їх використовуватимуть для безперебійної роботи в осінньо-зимовий період і це сприятиме безперервному навчальному процесу в умовах війни та дозволить закладам подолати труднощі і продовжити надавати якісну освіту.

Підтримка профтехів від EU4Skills важлива у забезпеченні кваліфікованої робочої сили для процесу відновлення України.

Харакетеристика генеральна:

  1. Модель –  RC7001PER
  2. Потужність – 7 кВат
  3. Напруга – 230 вольт
  4. Частота – 50 Гц
  5. Однофазний
  6. Паливний бачок: вмісткість 25 літрів
  7. Масляний бачок – 1,1 л
  8. Вага – 86 кг
  9. Розмір – 705х575х570 мм

Перелік закладів П(ПТ)О області, які отримали генератор: Вище професійне училище № 3 м. Чернівці, Вище професійне художнє училище № 5 м. Чернівці, Державний професійно-технічний навчальний заклад «Чернівецький ліцей автомобільного сервісу», Державний професійно-технічний навчальний заклад «Чернівецький ліцей автомобільного сервісу», Професійно-технічне училище № 8 м. Чернівці, Державний професійно-технічний навчальний заклад «Чернівецький професійний машинобудівний ліцей», Чернівецьке вище професійне училище радіоелектроніки, Глибоцький професійний ліцей, Сокирянське вище професійне училище, Вище професійне училище № 24 м. Заставна, Кельменецький професійний ліцей, Чернівецьке вище комерційне училище Державного торговельно-економічного університету.

Фонд міжнародної солідарності разом з партнерами та надалі підтримує професійно-технічну освіту в Україні. Тож, дякуємо за досягнуті результати та сподіваємося на подальшу співпрацю!

🎨🪺🥚 Великодній майстер-клас з писанкарства у Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки: занурення в глибину українських традицій! Сьогодні, 16 квітня 2025 р., Чернівецьке вище професійне училище радіоелектроніки стало осередком давнього українського мистецтва – писанкарства. Під мудрим наставництвом майстра виробничого навчання, справжнього знавця народних традицій писанкарства, Петра Штефано, наші здобувачі освіти та педагоги не просто розписували великодні […]

Сьогодні, 15 квітня 2025 року, відповідно до плану заходів місячника з охорони праці та безпеки життєдіяльності, в Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки було проведено навчальну евакуацію здобувачів освіти та педагогічного колективу. Метою заходу стало відпрацювання навичок організованої та безпанічної евакуації у випадку виникнення надзвичайної ситуації. Адже, як відомо, у кризових ситуаціях страх та паніка можуть […]

У рамках Тижня духовності проведено онлайн-студію для керівників професійних спільнот вчителів предметів духовно-морального спрямування «Духовно-моральні цінності як фундамент формування особистості: реалії та виклики». У ході онлайн-студії відзначено кращі заклади освіти області у реалізації духовно-морального вихованн серед яких Чернівецьке вище професійне училище радіоелектроніки. 🤔Під час заходу учасники обговорили:✅️ефективні підходи та пріоритетні напрями духовно-морального виховання в закладах […]