На уроці громадянської освіти у групі №15, за програмою навчальної дисципліни, відбулося практичне заняття “Пропаганда: аналіз і протидія”. Викладач Любов Петровська приурочила тему до 10-ї річниці анексії Криму РФ з метою показати різні сторони російської пропаганди з цього питання, спротив їй з боку свідомих громадян та осуд світової громадськості.
На початку уроку здобувачі освіти ознайомилися з новою термінологією: гібридна війна, анексія, окупація, референдум, “зелені чоловічки”, колабораціоністи.
Перегляд відеофрагментів дав можливість простежити хроніку основних подій із захоплення півострова, порушення норм міжнародного права російською окупаційною владою, героїзм і відданість державі українських військовослужбовців.
Під час роботи в малих групах здобувачі освіти ознайомилися з рядом судових справ, безпідставно порушених окупантами проти українських активістів-патріотів, за якими вони були засуджені на тривалі терміни ув’язнення, зокрема, розглянули інформацію про “Справу О. Сенцова”, “Справу О. Костенка”, “Справу 26 лютого”.
Дізналися, що упродовж років окупації, попри заборони російської влади в Криму проходять різні акції: 26 червня кримські татари відзначають Свято Прапора, постійно з’являються графіті, які підкреслюють, що Крим – це Україна, на мітинги і пікети виходять жінки, домагаються своїх прав кримські татари.
На завершення уроку викладач презентувала здобувачам освіти книгу Миколи Галичанця “Наш український Крим” та карту-додаток до неї з давніми та сучасними назвами на півострові.
Підсумком практичного заняття став спільний висновок про необхідність активної аргументованої контрпропаганди з боку українських медіа задля перелому в інформаційній війні, яку росія давно веде проти України.