Управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області у квітні-червні 2024 року провело другий етап моніторингу стану розроблення та
впровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах
освіти Чернівецької області (крім вищих).
18 червня 2024 року відбулася онлайн нарада з керівниками закладів професійної (професійно-технічної) освіти Чернівецької області, присвячена результатам моніторингу стану розроблення та впровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах професійної (професійно-технічної) освіти Чернівецької області. На нараді обговорили доцільність та переваги самооцінювання освітніх та управлінських процесів шляхом впровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти сьогодні обговорено під час наради з керівниками закладів професійної (професійно-технічної) освіти Буковини.
Інна ЧЕРКЕЗ, заступниця начальника відділу інституційного аудиту та позапланового контролю управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області, проаналізувала результати другого етапу моніторингу стану розроблення та впровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах освіти Чернівецької області (крім вищих), що проводилося шляхом онлайн-опитування керівників закладів освіти та педагогів, інтерв’ювання керівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти, а також вивчення сайтів закладів щодо наявності Положення про ВСЗЯО та звітів за результатами проведеного самооцінювання діяльності.
Здійснено порівняльну характеристику стану впровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах професійної (професійно-технічної) освіти Чернівецької області у 2023 та у 2024 роках, визначено позитивні зрушення та розроблено рекомендації щодо підвищення якості самооцінювання за різними напрямами.
☝️Відзначено Чернівецьке вище професійне училище радіотехніки та Чернівецьке вище комерційне училище Державного торговельно – економічного університету, на офіційних сайтах яких розміщено Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, а також критерії, індикатори та вимоги, відповідно до яких здійснюється самооцінювання у цих закладах.




