Творче перевтілення: як група №13 створювала власний світ із фанфіком за Кафкою!

Під час Тижня зарубіжної літератури викладачка Юлія Качмар організувала для учнів групи №13 незвичайний проєкт: написання фанфіку за мотивами новели Франца Кафки «Перевтілення» на тему «Я перетворюсь на…».

🖋 Учні створювали власні сюжети, досліджуючи, ким або чим вони хотіли б стати, як це б вплинуло на їхні думки і сприйняття світу. Проєкт став чудовою нагодою для осмислення теми внутрішніх змін і пошуку своєї ідентичності, що є актуальним для кожного!

Такі творчі вправи допомагають учням відчути себе частиною літературного процесу, а також розширити власні горизонти в розумінні світової класики.

🎨🪺🥚 Великодній майстер-клас з писанкарства у Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки: занурення в глибину українських традицій! Сьогодні, 16 квітня 2025 р., Чернівецьке вище професійне училище радіоелектроніки стало осередком давнього українського мистецтва – писанкарства. Під мудрим наставництвом майстра виробничого навчання, справжнього знавця народних традицій писанкарства, Петра Штефано, наші здобувачі освіти та педагоги не просто розписували великодні […]

Сьогодні, 15 квітня 2025 року, відповідно до плану заходів місячника з охорони праці та безпеки життєдіяльності, в Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки було проведено навчальну евакуацію здобувачів освіти та педагогічного колективу. Метою заходу стало відпрацювання навичок організованої та безпанічної евакуації у випадку виникнення надзвичайної ситуації. Адже, як відомо, у кризових ситуаціях страх та паніка можуть […]

У рамках Тижня духовності проведено онлайн-студію для керівників професійних спільнот вчителів предметів духовно-морального спрямування «Духовно-моральні цінності як фундамент формування особистості: реалії та виклики». У ході онлайн-студії відзначено кращі заклади освіти області у реалізації духовно-морального вихованн серед яких Чернівецьке вище професійне училище радіоелектроніки. 🤔Під час заходу учасники обговорили:✅️ефективні підходи та пріоритетні напрями духовно-морального виховання в закладах […]