🔰14.11.2024 р. у Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки педагоги Руслан КАСІЯН, Олександр ТОРСЬКИЙ, Мар’ян ЛАЗУРКА провели інтерактивний квест зі здобувачами освіти радіотехнічного та радіоелектронного напрямку.
📻🎧📺📻Мета заходу – розвивати практичні навички застосування знань з радіоелектроніки, зокрема у галузі роботи з резисторами, через інтерактивні завдання та квест, підвищити рівень усвідомлення важливості математичних і технічних знань у створенні радіоелектронних схем, сприяти розвитку командної роботи, логічного мислення та комунікативних навичок у процесі виконання завдань.
Під час квесту змагалися найсильніші та найкмітливіші представники: 3 команди по 3 учасники.
Учасники обговорили правила роботи. Потім відбулося представлення команд і капітанів.
І етап конкурсу «Хто швидше» – учасники давали відповіді на запитання. Командам пропонувалосяся 10 запитань, кожне з яких оцінювалося в один бал.
II етап конкурсу “Декодування SMD”. Учасники отримали набір із 10 SMD резисторів і чотири підказки, кожна з яких допомогла ідентифікувати номінал одного з резисторів. Кожен резистор має значення опору, яке закодоване відповідним кодом. Отриманий код вводиться в сейф, який відкриється, якщо учасники правильно розгадали загадки. У сейфі знаходяться елементи, необхідні для виконання наступного етапу конкурсу.
III конкурс «Кольоровий код». Після відкриття першого сейфа учасники отримують картку з кольоровим кодом, яка містить інформацію для визначення опору за кольоровим маркуванням. Також вони отримують 4 резистора невідомого опору. Завдання полягає в тому, щоб визначити опір кожного з резисторів за допомогою кольорового коду, наведеної картки, і впорядкувати їх за зростанням опору.
Особливістю завдання є те, що друга кольорова смуга на кожному резисторі позначає цифру, яка використовується для складання коду наступного сейфа. Правильно впорядкувавши резистори та зчитавши цифри другої смуги, учасники отримують 4-значний код для відкриття сейфа.
IV етап конкурсу «Електронний ланцюг». Після відкриття попереднього сейфа учасники отримують макетну плату, на якій частково зібрана електронна схема, і набір резисторів різного номіналу. Їхнє завдання — завершити схему таким чином, щоб світлодіоди почали світитися. Однак серед отриманих резисторів немає потрібного номіналу для кожного світлодіода.
Учасники повинні застосувати знання про паралельне та послідовне з’єднання резисторів, щоб підібрати комбінації з двох резисторів, які будуть забезпечувати потрібний опір для кожного світлодіода. За правильного вибору комбінацій обидва світлодіоди мають засвітитися, сигналізуючи про успішне виконання завдання.
✨️❤️🔥У кінці квесту журі підрахувало бали. І хоч перемогла тільки одна команда, подарунки від учнівського профкому отримали всі учасники.
15.11.2024