Сьогоднішня пара із зарубіжної літератури для учнів групи 11 (майбутніх радіомеханіків) перетворилася на справжню творчу лабораторію! Разом із викладачем Юлією Качмар вони виконували креативні завдання, які не лише поглибили їх розуміння літературних творів, а й допомогли відчути історичний та емоційний контекст подій.
На уроці було створено:
Відеоролик про улюблених персонажів.
Монолог оповідача перед загибеллю (за мотивами твору Г. Белля «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…») — кожен зміг заглянути у глибини людської душі в найскладніші моменти.
Історичний репортаж з Німеччини 1945 року (за твором Г. Белля) — уявляючи себе репортерами, учні відтворювали атмосферу війни, її біль та наслідки.
намалювали символ війни за твором, що відображає бій, втрати та надії.
Короткий аналіз: сучасна героїня у місті, зруйнованому війною за твором творам Б. Брехта «Матінка Кураж і її діти».
А ще урок став справжнім моментом натхнення та відкриття. Під час творчого завдання один із учнів групи 11, Олександр Чебан, навіть не підозрюючи про це раніше, виявив у собі поетичний талант!
Його вірш, написаний прямо на уроці, вразив усіх щирістю, глибиною думок і тонким відчуттям слова. Сам учень зізнався, що вперше взявся за рими й був здивований результатом.
Усі напрацювання були презентовані в кінці заняття, перетворивши урок на колективний мистецький перформанс. Такі заняття доводять: література не лише відкриває нові горизонти, а й навчає мислити, співчувати та діяти.
