25 листопада 2025 року відбувся не просто урок, а справжнє занурення у світ екзистенціалізму! Викладачка Боднарь Олеся Драгошівна провела відкритий урок із зарубіжної літератури на тему: «Альбер Камю. Роман “Чума”: проблематика, сюжет і композиція, притчевість твору».
Ми довели, що глибокий філософський аналіз може бути емоційно насиченим та незабутнім!
Інновації та перформанс:
Методична цінність уроку полягала у впровадженні інтерактивних та драматичних елементів:
Наскрізна візуалізація філософських ідей Камю.
Освітній перформанс: здобувачі освіти групи №14 стали не просто слухачами, а учасниками подій роману.
Костюмована постановка: кабінет перетворився на охоплений хворобою Оран! Ми побачили “чумного лікаря” та санітарну дружину у масках, а “жертву чуми” пронесли на ношах.
Декорації “Аптека чуми”: використання часнику, ароматних трав та ефірних олій дозволило відчути атмосферу того часу.
Результат та головний висновок:
Завдяки такому підходу, абстрактні ідеї Камю про абсурд, вибір та відповідальність перетворилися на конкретні, значущі образи.
Головне досягнення: успішне поєднання глибокого текстологічного аналізу з активацією всіх емоцій!
Виховний результат: здобувачі освіти усвідомили універсальний та позачасовий характер алегорії чуми як символу зла. Вони зрозуміли необхідність щоденного морального бунту і солідарності у сучасному світі.
Дякуємо Олесі Драгошівні за створення такого потужного освітнього досвіду! Це був урок, який запам’ятається надовго!






