1 грудня 2025 р. у Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки відбулася важлива педагогічна рада, присвячена ключовій темі: «Компетентнісний підхід у професійній підготовці: від теорії до практичного втілення».
Ми прагнемо, щоб наші випускники були не лише висококваліфікованими фахівцями, але й відповідали реальним потребам сучасного ринку праці.
Ключові рішення та обговорення ![]()
На раді були розглянуті та прийняті важливі рішення щодо стратегічного розвитку училища:
1. Збереження та комплектування Контингенту: обговорили виконання плану комплектування навчальних груп та затвердили заходи для збереження контингенту здобувачів освіти. Наша мета – надати якісну професійну освіту кожному!
2. Моніторинг якості освіти: представлено результати моніторингу забезпечення якості освіти з предметів «Алгебра і початки аналізу» та «Геометрія». Працюємо над підвищенням рівня знань з фундаментальних дисциплін.
3. Оновлення навчальних планів: прийнято рішення про формування компетентностей через оновлення навчальних планів. Ми інтегруємо вимоги ринку праці, щоб оцінювання базувалося на практичних навичках (скілах), а не лише на теоретичних знаннях.
4. Впровадження проєктного навчання: затверджено впровадження проєктного навчання як ефективного інструменту для формування ключових професійних та загальних компетентностей. Це дозволяє учням працювати над реальними завданнями!
5. Підвищення кваліфікації: розглянуто та затверджено орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2026 рік. Інвестиції в наших викладачів — це інвестиції в майбутнє наших студентів.
6. Затверджено Правила прийому до Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки на 2026 рік.
7. Затверджено ПОЛОЖЕННЯ про запобігання та протидію насильству та жорстокому поводженню із студентами у Чернівецькому вищому училищі радіоелектроніки.
8. Обговорили ефективне використання нового обладнання, закупленого в рамках проєкту EU4Skills: Кращі навички для сучасного попиту на робочу силу в Україні, що є ключовим для підвищення якості професійної (професійно-технічної) освіти та підготовки кваліфікованих кадрів.
Основні напрямки ефективного використання обладнання:
1.
Навчання педагогічних працівників (майстрів/викладачів)
Проведення тренінгів та майстер-класів: Організація регулярного навчання для викладачів та майстрів виробничого навчання, щоб вони досконало опанували нове обладнання, його функції, можливості та вимоги до безпеки.
Створення інструкцій та методичних посібників: розробка деталізованих інструкції з експлуатації (у тому числі відеоінструкції) та методичних рекомендацій щодо інтеграції нового обладнання у навчальний процес.
Обмін досвідом: заохочення обміном кращими практиками між працівниками, які вже успішно використовують обладнання.
2.
Інтеграція в освітній процес
оновлення навчальних програм: перегляд та адаптація навчальних планів і програм з метою включити обов’язкове використання нового обладнання під час практичних та лабораторних робіт.
Проєктне навчання (PBL): використання обладнання для реалізації практичних, міждисциплінарних проєктів, які імітують реальні виробничі завдання. Це підвищить мотивацію учнів та їхню практичну підготовку.
Індивідуальні та групові завдання: розробка різноманітних завдань, що дозволяють студентам працювати з обладнанням як індивідуально (під контролем), так і в малих групах.
Цифрова інвентаризація: ведення електронного обліку використання, зносу та потреб у ремонті чи витратних матеріалах для кожного одиниці обладнання.
Наш фокус – практичні компетентності! ![]()
Компетентнісний підхід – це не просто слова, це наша стратегія. Ми переорієнтовуємо освітній процес, щоб наші здобувачі освіти були готовими до викликів і затребуваними фахівцями з перших днів роботи.
Дякуємо всім педагогам за активну участь та професійний підхід!











