2 листопада 2021 р. у Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки викладач історії Любов Петровська провела в гр.12 урок з історії України з використанням матеріалів, запропонованих порталом медіаосвіти і медіаграмотності Академія Української Преси, а саме навчально-методичного посібника «Нариси з історії Криму у ХХ ст.: 1939–1990 рр.: додатковий матеріал для вчителів для 10 класу загальної середньої освіти. – / Цалик С. М., Мокрогуз О. П., Волошенюк О. В. / За редакцією Волошенюк О. В., Євтушенко Р. І. — Київ: Академія української преси, Центр вільної преси, 2021. — 71 с. Використано зокрема матеріали розділу 5, які пов’язані з навчальною темою “Розкуркулення та насильницька колективізація. Голодомор 1932-1933 рр. — геноцид українського народу”. Продемонстровано відеоролик з YouTube «Голодомор 1932-1933 років: як знищували українців», тематичну презентацію. Здобувачів освіти ознайомлено з основними питаннями теми, зроблено акцент на допомозі Криму українським селянам, які шукали там порятунку від голоду.
На основі матеріалу посібника з допомогою сервісу StoryJumper викладач створила електронну книгу (https://www.storyjumper.com/book/read/117102482/hist198085#), на сторінках якої стисло викладено фактичний матеріал з розділу 5 даного посібника. Опрацьовано розміщені у ньому джерела інформації. Для закріплення нової термінології розроблено картки Quizlet https://quizlet.com/635389747/Крим-і-голодомор-1932-1933-flash-cards/, з допомогою яких учні в різних режимах (картки, заучування, тест, підбір, гра-гравітація) змогли перевірити себе, наскільки добре вони засвоїли значення нових слів та понять з теми уроку. Наприкінці уроку вони також працювали над Гугл-тестом (Google-тести: https://naurok.com.ua/…/golodomor-1932-1933-rr-315837.html) та відповідали на питання і завдання, пов’язані з текстом есе «Знайшли порятунок у родинах кримських татар». Урок пройшов з високою активністю здобувачів освіти.
Матеріали посібника викладені у доступній формі, чітко структуровані (текст есе, рекомендації щодо можливостей його використання у різних видах роботи, завдання і запитання, джерела інформації).Перед початком роботи з посібником викладач переглянула його відео- презентацію https://www.aup.com.ua/videoprezentaciya-istoriya-krimu-per/, впродовж якої послухала коментарі авторів, обґрунтування актуальності даного посібника. Посібник (https://medialiteracy.org.ua/narysy-z-istoriyi-krymu-u…/) завантажено на комп’ютер і буде використовуватися на уроках і для розробки позаурочних заходів, а також для залучення здобувачів освіти до роботи над тематичними проектами з метою поглиблення їхніх знань та поширення об’єктивної інформації про історію Криму, яка на даний час вкрай потрібна для протистояння російській пропаганді.