Самооцінювання стану цифровізації закладу освіти розпочато

У Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки розпочали опитування шляхом онлайн-анкетування адміністрації закладу, педагогів та учнів за допомогою SELFIE. SELFIE — це онлайн-інструмент для самооцінювання стану цифровізації закладу освіти через анонімне опитування. Потім система обробляє результати за певним алгоритмом та видає загальну картину. Опитування необхідно для оцінки ефективності впровадження цифрових технологій в закладі освіти. Дізнаємося про сильні та слабкі сторони у використанні цифрових технологій, які форми та методи навчання цифрових навичок найбільш релевантні для викладачів та учнів, як слід розподіляти пріоритети в цифрових трансформаціях і відповідні інвестиції та фінансування на наступний навчальний рік.

Гарною традицією у Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки стало проведення благодійного ярмарку на підтримку збройних сил України. 23 вересня 2024 року такий ярмарок був організований учнівським самоврядуванням за підтримки батьківської громадськості та педагогів закладу освіти. Здобувачі освіти продавали домашню випічку: пироги, тістечка, печиво, канапки. А також привезли домашні яблука, груші. Цей ярмарок організований з метою […]

Чернівецьке вище професійне училище радіоелектроніки долучилося до Всесвітнього дня прибирання World Cleanup Day. Цілий тиждень з 16.09.24 по 20.09.24 педагоги разом із здобувачами освіти проводили колективні прибирання на території закладу освіти, гуртожитку, стадіону та сусідній території біля озера. Організаторами заходу виступили Всеукраїнський молодіжний рух Let’s do it Ukraine спільно з міжнародним рухом Let’s Do It […]

Сьогодні, 23.09.2024 року, у Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки, в групі №13, ІІ курсу навчання, відбулася поетапна кваліфікаційна атестація на присвоєння ІІ розряду з професії «Слюсар-електромонтажник». Здобувачі освіти пройшли виробничу практику на робочих місцях. Наприкінці практики успішно виконали «кваліфікаційну пробну роботу». Атестація проходила за комплексними тестовими різнорівневими завданнями, складеними відповідно до програм із професійно-теоретичних дисциплін. […]