Розвиваємо практичні вміння та навички

Згідно плану роботи занять з фізики (викладач Анатолій Грицюк) в групах систематично проводяться лабораторно-практичні роботи, де здобувачі освітніх послуг самостійно можуть перевірити та підтвердити набуті знання і навички.
Здобувачі освітніх послуг групи №20 виконують роботи з теми: «Постійний електричний струм», а саме:
Складання електричного кола та вимірювання сили струму в різних його точках.
Вимірювання напруги на різних ділянках електричного кола.
Регулювання сили струму реостатом.
Визначення опору провідника за допомогою амперметра і вольтметра.
Визначення роботи й потужності електричного струму.
Послідовне й паралельне з’єднання провідників.
Визначення витраченої електроенергії за допомогою амперметра, вольтметра і годинника.
Регулювання сили струму й напруги у колах постійного струму.

У Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки відбулася важлива подія для наших студентів з групи №17, III курсу. Вони успішно пройшли поетапну кваліфікаційну атестацію та отримали 4 розряд з професії “Фотограф (фотороботи)”. Наші здобувачі освіти чудово продемонстрували свої практичні навички, виконуючи фото- та відеозйомку важливих подій — від училищних заходів до обласних подій. Це справді вражає! […]

Сьогодні наші здобувачі та педагоги Дмитро Лакуста, Олександр Торський і Світлана Антонюк мали унікальну можливість здійснити справжнє занурення в життя та творчість непересічної особистості — Володимира Івасюка. Меморіальний музей у Чернівцях став місцем, де оживає історія. Вони дізналися про життєвий шлях композитора, побачили його особисті речі, що допомагають відчути присутність генія, та зрозуміли, якою багатогранною […]

10 вересня 2025 року, в рамках місячника безпеки дорожнього руху “Увага! Діти на дорозі”, Чернівецьке вище професійне училище радіоелектроніки провело важливий захід. Старший інспектор Національної поліції в Чернівецькій області, старший лейтенант Віталій Чорний, провів урок безпеки для здобувачів освіти першого курсу. Метою заходу було попередити травматизм та покращити дотримання учнями правил безпечної поведінки на дорозі. […]