Поетапна кваліфікаційна атестація в групі №7

Успішно закінчилась виробнича практика на підприємствах міста та району, написані виробничі характеристики та виконано кваліфікаційні пробні роботи.

06 лютого 2024 року у Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки проведено поетапну кваліфікаційну атестацію в групі №7, що навчаються за професією “Радіомеханік з обслуговування та ремонту радіотелевізійної апаратури”.

Компетентна комісія розглянула результати перевірки знань учнів, виконання кваліфікаційних пробних робіт, виробничі характеристики, рівень теоретичних знань та прийняла рішення про присвоєння здобувачам освітніх послуг 4 кваліфікаційного розряду.

🎨🪺🥚 Великодній майстер-клас з писанкарства у Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки: занурення в глибину українських традицій! Сьогодні, 16 квітня 2025 р., Чернівецьке вище професійне училище радіоелектроніки стало осередком давнього українського мистецтва – писанкарства. Під мудрим наставництвом майстра виробничого навчання, справжнього знавця народних традицій писанкарства, Петра Штефано, наші здобувачі освіти та педагоги не просто розписували великодні […]

Сьогодні, 15 квітня 2025 року, відповідно до плану заходів місячника з охорони праці та безпеки життєдіяльності, в Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки було проведено навчальну евакуацію здобувачів освіти та педагогічного колективу. Метою заходу стало відпрацювання навичок організованої та безпанічної евакуації у випадку виникнення надзвичайної ситуації. Адже, як відомо, у кризових ситуаціях страх та паніка можуть […]

У рамках Тижня духовності проведено онлайн-студію для керівників професійних спільнот вчителів предметів духовно-морального спрямування «Духовно-моральні цінності як фундамент формування особистості: реалії та виклики». У ході онлайн-студії відзначено кращі заклади освіти області у реалізації духовно-морального вихованн серед яких Чернівецьке вище професійне училище радіоелектроніки. 🤔Під час заходу учасники обговорили:✅️ефективні підходи та пріоритетні напрями духовно-морального виховання в закладах […]