📣📣📣У Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки провели інтерактивний методичний захід “STEM-освіта та її актуальність для професій майбутнього”.
🔰Заступниця директора з НВР ПИСАРЕВСЬКА Галина Миколаївна запропонувала педагогам обговорити етапи підготовки вчителя до STEM-уроку, важливі складові STEM-уроку та переконатися, що основною ознакою STEM уроку є практичність, коли здобувачі освіти під час уроків чи позаурочної роботи вирішують конкретні практичні завдання, а не вивчають суху теорію.
👩💻🧑💻У закладі освіти багато педагогів впроваджують STEM-освіту на уроках та в позаурочній роботі.
Досвідом роботи над STEM – проєктами поділилися молоді педагоги:
💥ТОРСЬКИЙ Олександр Віталійович із здобувачами освіти, що навчаються за професією “Радіомеханік з обслуговування та ремонту радіотелевізійної апаратури” працювали над STEM – проєктом “Створення зарядних станцій промислового та побутового призначення». Зарядні станції корисні і незамінні девайси в першу чергу для ЗСУ в польових умовах, у побуті. У майбутньому їх також можна використовувати за будь-яких обставин, за яких неможлива безперебійна подача електроенергії.
💥ПАНЧУК Петро Вікторович зі здобувачами освіти, що здобувають професію електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування працювали над STEM – проєктом “Виготовлення світильника за допомогою 3D принтера”. Петро Вікторович розповів про захоплюючий світ 3D-друку та його застосування у створенні унікальних світильників. Із появою 3D технологій ми відкрили необмежені можливості для творчості та інновацій у дизайні та розробці креативного освітлення.
✅️В закладі освіти працює STEАM-кабінет (зав кабінетом ФЛОРЕСКУЛ Валентин Любомирович), що надає можливість підвищувати мотивацію здобувачів освітніх послуг до обраної професії, набувати компетентностей роботи з сучасними електронними компонентами та пристроями, реалізувати себе в науково-технічній сфері.
♥️Дякуємо молодим креативним педагогам за творчі ідеї та за наполегливу і результативну працю із здобувачами освіти!
🔶️Педагоги працюють над впровадженням ІІ етапу Концепції розвитку Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки на основі компетентнісного підходу.