Аналізуємо стан ефективності впровадження цифрових технологій

У Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки розпочалися опитування з використанням онлайн-інструменту SELFIE. Можливість пройти таке самооцінювання буде в усіх викладачів та здобувачів освіти.

«Зараз цим безкоштовним інструментом вже скористалися тисячі закладів освіти із 74 країн світу.

Опитування є анонімним та добровільним. Для учнів воно триватиме не більш ніж 20-30 хвилин, а для вчителів – щонайбільше 40. Загалом на заповнення анкети надається 2 години. Пройти опитування учасники зможуть у будь-який зручний час, на різних цифрових пристроях, як-от на стаціонарних комп’ютерах, ноутбуках, смартфонах чи планшетах.

Після завершення опитування кожен заклад отримає доступ до інтерактивного звіту про результати опитування своїх респондентів. Він допоможе проаналізувати поточний стан справ та напрацювати план дій для розвитку цифрової трансформації в закладі.

07 січня 2025 р. в Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки відповідно до вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів та Правил техніки безпеки з експлуатації електроустановок споживачів проведено іспит на групу допуску з електробезпеки для працівників училища. На іспиті у складі постійнодіючої комісії з перевірки знань з питань охорони праці та електробезпеки був присутній головний державний […]

Педагоги Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки Світлана Антонюк та Марія Сторощук спільно із здобувачами освітніх послуг груп № 9 та № 12 долучилися до Марафону із платіжної безпеки, який організовував Національний банк України. Творчі ідеї учасників конкурсу “Юні кореспонденти” допоможуть уникнути платіжного шахрайства та викрити шахрайські схеми! За участь у даному заході учасникам конкурсу видано […]

Відповідно до плану роботи педагогічного колективу Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки 3 січня 2025 року директор училища Савелій Одайський провів з керівниками навчальних груп круглий стіл на тему «Структура робочого навчального плану з професії. Його основні компоненти». Основними структурними елементами навчального плану є: загальні реквізити; графік навчального процесу; план навчального процесу. навчання; – термін навчання; […]