Аналізуємо стан ефективності впровадження цифрових технологій

У Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки розпочалися опитування з використанням онлайн-інструменту SELFIE. Можливість пройти таке самооцінювання буде в усіх викладачів та здобувачів освіти.

«Зараз цим безкоштовним інструментом вже скористалися тисячі закладів освіти із 74 країн світу.

Опитування є анонімним та добровільним. Для учнів воно триватиме не більш ніж 20-30 хвилин, а для вчителів – щонайбільше 40. Загалом на заповнення анкети надається 2 години. Пройти опитування учасники зможуть у будь-який зручний час, на різних цифрових пристроях, як-от на стаціонарних комп’ютерах, ноутбуках, смартфонах чи планшетах.

Після завершення опитування кожен заклад отримає доступ до інтерактивного звіту про результати опитування своїх респондентів. Він допоможе проаналізувати поточний стан справ та напрацювати план дій для розвитку цифрової трансформації в закладі.

1 жовтня ми відзначаємо День захисників і захисниць України – державне свято, присвячене вшануванню воїнів, які боронять незалежність і територіальну цілісність нашої держави Цей день нагадує нам про ціну, яку ми платимо за кожен ранок, за кожен мирний момент. Ми дякуємо тим, хто тримає небо! Дякуємо матерям, які виховали Героїв! Дякуємо воїнам, які своєю працею […]

Заступник директора з навчальної роботи Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки Галина Писаревська 30.09.2025 р., у складі делегації з Чернівецької області, взяла участь у надзвичайно важливій підсумковій конференції «Мости майбутнього: гуманітарний ефект через нові підходи до освіти», що проходила у Вінницькій області. Щиро дякуємо ГО «Подільська агенція регіонального розвитку» та партнерам за організацію цього цікавого заходу, […]

Напередодні Дня Захисників та Захисниць України в нашому училищі відбувся справжній вибух спортивних емоцій! Ми провели змагання, що мали на меті не лише вшанувати мужність і героїзм наших воїнів, а й згуртувати молодь навколо ідей здорового способу життя та патріотизму. Участь взяли дві команди — група №10 та група №15, які змагалися у 7 захоплюючих […]