Щоб оцінити ідею варто дати відповідь на питання: 1) хто ваші конкуренти? 2) чи актуальний ваш проєкт? 3) чи правильний час ви обрали для проєкту? 4)для кого ви робити проєкт? 5) чи ваш проєкт відрізнітиметься від проєктів конкурентів?
Вивчаючи курс “Основи підприємницької діяльності” з тем “Підприємницька ідея”, “Стартап” та “Технологія створення власної справи” здобувачам освіти групи №10 було запропоновано переглянути деякі серії з освітнього серіалу “Окей, ґуґл: як стати підприємцем?” (платформа “Дія”): 1) Як згенерувати й зафіксувати ідею? 2) Прототипування та тестування ідеї; 3) Як зробити так, щоб твій проєкт відрізнявся від інших?
Для узагальнення та систематизації знань учням потрібно було вдома подумати які б ідеі вони хочуть втілити у життя (не менше 5). На уроці (28.10.2021) здобувачі освітніх послуг об’єдналися у групи по 4 чол. В кожній групі було до 20 ідей, які необхідно обговорити та визначити одну для команди. Кожна група (команда) дає назву своїй ідеї, визначає її слоган, знак та презентує результат командної роботи.
Метою даного уроку є набуття навичок командної роботи, вміння проводити дискусію, ставити правильні питання, щоб отримати зрозумілу відповідь, комунікація з іншими командами та вміння представити свої напрацювання.
Робота продовжується, наступний етап це бізнес-план…