Відповідно до плану роботи Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки, 12.01.2022 року пройшли педагогічні читання. Педагогічні читання – одна з продуктивних форм методичної роботи з підвищення професійної компетентності педагогів, удосконалення науково-методичного рівня підготовки педагогів, стимулювання творчої ініціативи, пошуку та підтримки творчих педагогів, сприяння запровадженню їхніх методичних напрацювань до освітнього процесу, вивчення та впровадження в практику роботи передового педагогічного досвіду. На педагогічних читаннях виступили педагоги, що атестуються у 2021-2022 н.р. з цікавими доповідями: – Хортюк Ілля, викладач професійно-теоретичних дисциплін. Концепція оновлення нормативно-правового базису П(ПТ).- Горбаль Галина, викладач математики. Сучасні методи та платформи для підготовки до ЗНО з математики.- Філіп Юлія, викладач української мови та літератури. Актуальність і практика використання методики предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) у полікультурному середовищі Чернівецької області.- Фаль Наталія, викладач професійно-теоретичних дисциплін. Створення інформаційно-презентаційних та оцінювальних навчальних матеріалів під час змішаного навчання. – Денис Іван, викладач професійно-теоретичних дисциплін. Технології формування професійних компетентностей майбутніх фахівців електротехнічного профілю.- Панчук Петро, майстер виробничого навчання. Впровадження професійних компетентностей на уроках виробничого навчання електротехнічного профілю.- Дерій Ірина, майстер виробничого навчання. Професійно-практична підготовка в сучасних умовах: стан, проблеми, потенціал розвитку.- Боднарь Олеся, майстер виробничого навчання. Навчання впродовж всього життя як засіб розвитку педагогічного працівника.- Яковишина Катерина, вихователь. Правове виховання у підлітковому віці.- Машкова Тамара Леонідівна, майстер виробничого навчання. Робота майстра в/н з батьками здобувачів освітніх послуг. У рамках педагогічних читань були створені оптимальні умови для неформального активного професійного спілкування і це дало можливість педагогам розширити свою педагогічну свідомість, обмінятися досвідом, знайти однодумців, а також об’єднати педагогів з метою подальшої співпраці, акумуляції ідей і поєднання можливостей; підвищення ефективності педагогічної праці завдяки обміну професійним досвідом з колегами, підвищення мотивації педагогічної діяльності; розвитку форм партнерства й співпраці педагогів.
12.01.2022