Відповідно до плану роботи Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки та тематики засідань училищної атестаційної комісії 21 березня 2024 року пройшов заключний етап роботи – прийняття рішень.
За підсумками роботи ухвалені наступні рішення щодо 10 педагогічних працівників:
1. Качмар Юлія Юріївна, викладач зарубіжної літератури – відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію “спеціаліст І категорії”;
2. Проданчук Оксана Миколаївна, викладач української мови та літератури – відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорії “спеціаліст вищої категорії” та педагогічне звання “старший викладач”;
3. Урбанська Ірина Олегівна, викладач біології та хімії – відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорії “спеціаліст вищої категорії”;
4. Грицюк Анатолій Дмитрович, викладач фізики та астрономії – відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію “спеціаліст вищої категорії”;
5. Мінченко Наталя Аркадіївна, викладач професійно-теоретичних дисциплін – відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію “спеціаліст І категорії”;
6. Денис Іван Степанович, майстер виробничого навчання – відповідає займаній посаді, присвоєно 13 тарифний розряд;
7. Микицей Ірина Антонівна, бібліотекар – відповідає займаній посаді, підтверджено кваліфікаційну категорію “бібліотекар І категорії” та 11 тарифний розряд;
8. Козачук Марія Тодорівна, вихователь гуртожитку – відповідає займаній посаді, підтверджено кваліфікаційну категорію “спеціаліст”;
9. Цап Олександр Вікторович, старший майстер – відповідає займаній посаді;
10. Висоцька Яна Олегівна, методист – відповідає займаній посаді, підтверджено кваліфікаційну категорію “спеціаліст І категорії”.
Також відповідно до проведеної роботи було ухвалено рішення про:
– узагальнення педагогічного досвіду Урбанської Ірини, щодо виховної роботи за напрямком “Впровадження інноваційних форм і методів розвитку навичок здорового способу життя як засіб формування ключових компетентностей сучасної молоді”;
– вивчення педагогічного досвіду Грицюка Анатолія, щодо впровадження елементів STEM-освіти на уроках та гуртковій роботі.